Neggo inläggo.

Okej nu är det lite mycket dåligt tycker jag. Fan alltså. Hur duktig är jag med håret nu? INTE ALLS!
Blir så sjukt besviken på mig själv eftersom jag varit så duktig så länge. Uähähh... Som vanligt när
saker runtomkring känns jobbiga. Så börjar det igen. Och då känner jag mig helt sjukt kass, och då
blir det ännu värre. Down, down, down.... varför är jag inte bättre än såhär? Varför?!


On top of that så blir jag bara mer & mer förkyld för varje dag som går. Ska jobba lördag, söndag, måndag,
(och det brukar ju knappast bli bättre av det), och sen återbesök i Uppsala hos bästa bettfys på tisdagen,
sen jobba onsdag, och SEN är jag ledig. Då kan jag pusta ut igen. Vill varken vara sjuk på jobbet, och inte
heller hos bettfys eftersom de bara håller till i min mun lixom. Så jag får helt enkelt se till att vara förkyld
färdigt idag. Det går väl att ordna? Ha.. ha.. ha.. 

Jag vill inte skjuta upp förkylningstoppen tills jag blir ledig heller, då ska jag ju helst åka till min karl... 

 
 
Åh, dumma dumma håret.... dumma dumma mig.... : ( 

Känns som mycket gnäll just idag. Och jag har ångest redan, över jul & nyår.
Jobbar i år både jul- och nyårshelgen (alla röda dagar utan några förmåner alls) och även den riktiga
helgen som ligger mittemellan. Alltså... åka iväg och fira med pojkvän och familj? När? Hur? Eh?
Och så behöver jag verkligen en ny dator. Internet kraschar hela tiden trots ny router och så stänger datorn
av sig hela tiden också, jag blir helt jävla galen, snart brister ett blodkärl i hjärnan eller nåt. Vadå "köp en ny
dator"? Tror ni jag har råd med det eller? Tror ni jag har en enda sparad krona nånstans? Jag har fullt upp
med att betala alla jävla läkarbesök för käken just nu, hur det ska gå till får väl närmsta framtiden utvisa...
Ingen förväntar sig några julklappar i år va? Jag förväntar mig inget annat än nudlar året ut, typ. Dessutom
börjar katten visa tecken på att hon inte mår helt okej, och ungefär här så tappar jag allt hopp och all energi. 



Postat av: johanna

Ogilla massor! :(
skickar över en superstor cyberkram och hoppas på att det vänder och blir bättre snart! <3

Svar: Tack gumman, och eloge för att du ens orkade läsa allt gnäll. Åh! Kram tillbaka.
Ida

2012-11-02 @ 16:29:49
URL: http://tigermysig.se
Postat av: johanna

Har gnällt en hel del på sistonde också (som du vet via bdb..) och det är faktiskt "skönt" att läsa någon annans gnäll än att behöva tänka på sitt eget för en gångsskull. Inte kul att du har så mycket gnäll såklart! Men jag tror, och hoppas att det vänder för dig snart :)

2012-11-02 @ 17:35:14
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Patrik

Trist när det blir så mycket på en och samma gång som inte känns ok, förstår att det känns tungt. Men men men, du ska inte se det som varför du inte är bättre än så där. På riktigt så är du väldigt bra, och du tacklar omständigheterna bra även om det känns tufft. Så, du är bra, väldigt bra, men omständigheterna är mindre bra. Håller alla tummar och hoppas det vänder till din fördel snart :)

2012-11-02 @ 17:35:34
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Carro Blomqvist

Oh.... :((((( <3 tusen kramar, du förtjänar att må bra! <3

hur är det med bella?

2012-11-02 @ 20:07:56
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Mia

<3<3<3<3

2012-11-02 @ 21:46:43
URL: http://byggmia.blogspot.com
Postat av: Petra

Finns det inget du kan sälja på blocket eller så? Det är ju typ det lättaste sättet att tjäna lite kosing på.

Svar: Mja, har massor av kläder jag skulle kunna lägga ut på säljgrupp på Facebook och sådär (så slipper man skicka, folk får komma och hämta) - men det blir aldrig av... lat? ^^ Det ligger väl inga jättesummor i det kanske men bättre det än att de bara blir liggande! Har redan packat mer allt säljbart i kassar dessutom.
Ida

2012-11-03 @ 20:48:31
Postat av: Petra

Den där fejsbook har då allt - utom mitt medlemsskap ^^. Hmm, du har ingen gammal kamera eller nåt annat tekniskt som du kan sälja. Asså när man måste gå på dyra sjukbesök tycker man ju att försäkringsbolag kunde ge lite slantar för att hjälpa till. Hoppas det löser sig på nåt vis iallafall.

2012-11-04 @ 20:08:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0