Stake.

Min käke är skitdum och gör ont fastän jag inte ens börjat sjunga än. Låter inte alls lovande.
Får huvudvärk av det också. Ska trycka i mig lite tabletter. Känner mig så jävla hälsosam! 
Jävla jävla skit, det är så trist att man måste FASA inför något man vanligtvis älskar att göra,
att sjunga brukaDE ju vara riktigt kul.... nu ba... aj aj aj.... 

 
Snart har jag tvättat klart iallafall, och nu ska jag börja sminka mig. Bli pigg, bli pigg, bli pigg... eller nåt... 
Ska hoppa in för lillasyster och fixa fika ikväll också så måste gå tidigare. Inte glömma.
 

Postat av: S.

Åh :( Hoppas du får sjunga och slippa värk snart!

Svar: 12:e veckan nu.. så less! Stämbanden däremot, över 2½ år med problem... känner mig så ledsen över det, vill bara att det ska bli som förut. Puss & tack gumman.
Ida

2012-11-29 @ 20:42:01
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Josefine Svärd

sv; jag bor i mullsjö i nuläget, nära Jönköping där jag går i skola och bott. Vart bor du då? (: Snön lägger sig verkligen magiskt..

Svar: Hmm, men då bor du neråt och inte uppåt... visste inte att ni hade fått så mycket! Superfint! Själv bor jag i Enköping, det ligger mitt emellan Stockholm, Uppsala & Västerås. Hoppas verkligen snön får ligga kvar... : ) Ha en bra dag!
Ida

2012-11-30 @ 00:32:03
URL: http://josefinesvard.blogg.se/
Postat av: Josefine Svärd

ja det är himla konstigt egentligen.. Städerna som ligger nära här, som habo, bakeryd och jönköping har inte en snöflinga.
Mullsjö brukar vara först i västsverige med snö, och sist, och kallast.. haha.. bra eller dåligt? JAdu..

Svar: Nämen, vad konstigt! Och häftigt : ) Då måste du ju bo på bääästa stället! Ja förutom när snön ligger kvar sist, då... hehe. Jag längtar redan efter våren! Och sommaren, som aldrig kom i år... uäh.
Ida

2012-11-30 @ 12:38:08
URL: http://josefinesvard.blogg.se/
Postat av: Josefine Svärd

ja lite så var det.. jag själv älskar nog vintern mest ^^

Svar: Ja den är onekligen vackrast... men jag är så jävla frusen av mig. Haha!
Ida

2012-11-30 @ 16:29:50
URL: http://josefinesvard.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0