This is how we snuggle.

Har precis hjälpt Mia med lite bloggdesign, det är ju en liten utmaning på min bråkiga dator... minst sagt.
Men det gick ganska bra ändå! Har funderat ett tag på att ändra min också - det gick ju så fort senast -
och jag vill ha nåt helt annat samtidigt som jag tycker om att ha onstage-bilden (♥)... och det finns ju så
jäkla många bra bilder från showen! Det ultimata hade ju varit att ha en såndär design där bilden byts efter
några sekunder, så hinner man visa upp rätt mycket... Hihi. ^^

Är lite rastlös & uttråkad, funderar på att ta en dusch och sen lägga mig.
Har jag nåt att läsa? Hmmm.... Need more books! 

 
This is how we snuggle.

  

Postat av: S.

Åh vad jag längtar efter en liten kissekatt!

Svar: Jaaa, mmm, bästa... :D ♥
Ida

2012-11-28 @ 16:55:11
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0