Birfday 2morrow.

Imorgon fyller jag 28 år! Halleluja! Har med andra ord blivit minst tio år äldre än jag trodde att jag skulle bli.
Var nämligen helt övertygad om förut, att jag skulle dö innan jag fyllde 18. (Jag lovar, har t.o.m skrivit det i
en
uppsats när jag gick i 9:an...... emo?) Här har vi lite ur arkivet *host host host* och jag VET att jag varken
var särskilt fager eller smäck (läs: snygg eller smal) när jag var 24-25. Men det ordnade ju upp sig. Typ.



....ska bara få tillbaka hälsan, också. Sen så. 
Imorgon ska jag tydligen gå upp TIDIGT på min lediga dag? Uschamej, det går ju emot alla mina principer.
Men hoppas att det är värt det... hähä... ska försöka fira lite med lunch/fika med syrror. I Västerås. Oh yeah.

Kanske borde sova tidigt....
 

Postat av: Elin

Men Ida, du är och har alltid vart väldigt fager och smäck i mina ögon!!
Hoppas du får en toppendag imorrn!
Kram på dej vackra tjej!! <3

Svar: Tack Elin ♥ :)
Ida

2012-10-17 @ 23:36:25
Postat av: Vickan

Hahahahaha.. Inte särskilt snygg?
Du är ju bra dum i huvet Ida ; )

2012-10-18 @ 00:13:59
URL: http://vicksi.blogg.se
Postat av: Patrik

Alltså, du är världens finaste Ida och det är jag säker på att du alltid varit. Man blir inte så bara över en natt... Alla bilder du visat i din blogg hittills är bevis på att jag har rätt i alla fall. Så det så...

Nu är klockan så mycket att det är "i morgon"... så:

GRATTIS på 28:årsdagen!!! Hoppas du får en riktigt fin dag och att Bella passar upp på dig så mycket hon bara kan!

2012-10-18 @ 00:19:20
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Sofia

Du har ALLTID varit helt ofantligt vacker! Tro aldrig någonsin någonting annat om dig själv!

2012-10-18 @ 00:25:04
Postat av: Harriet

GRATTIS!!!!

2012-10-18 @ 06:18:43
URL: http://phergon.blogg.se
Postat av: johanna

Stort grattis!!! Hoppas du får en toppendag och att Bella sjunger fint för dig nu på morgonen! :)

2012-10-18 @ 08:36:07
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0