Vägen till att kunna äta en hamburgare igen...... ^^

Jag håller på att rensa ur min dator lite. Och då menar jag att jag håller på att flytta över MILJONTALS 
(jag tror inte att jag skojar!) bilder från hårddisken till min EXTERNA hårddisk, som lixom bara står här
och hungrar efter att bli påfylld. Man kanske inte MÅSTE ha alla bilder man plåtat sedan 2007 på datorn,
lixom. Hehe. Undrar om allt får plats....

Det tar tid! Och jag är kär! Och vad spelar det för roll! Kanske borde fundera på middag.

Det gick bra hos sjukgymnasten förresten. "Det är inte så lätt att ha problem med det stället på kroppen
som typ INGEN vill behandla", sa hon. Haha. Score. Men jag är ju iaf på rätt väg och nu skulle hon fixa
så att jag kan få rätt hjälp här på hemmaplan, med typ avslappningsträning / massage / akupunktur etc.
Vet inte om jag skrivit det innan, det där med att det inte BARA är stress som utlöst detta utan även
överrörlighet. Som jag och mina syskon har. Är? Är överrörliga. Det låter ju lite komiskt med tanke på
att jag är stelopererad.... (jag jämnar ut det lite, så att säga...) Då har man tydligen lättare att få ont i 
leder & sådär. MEN KUL DÅ! Hon sa även att jag var lite "svajig" i nacken och att jag borde träna upp
den. No kidding. Även sångpedagog för stämbanden / rösten / käken / ALLT som har fuckat sig de
senaste 2½ åren, men det finns tydligen hopp iaf! TJOHO! Tur att jag är så jävla tät så jag har råd att
gå och träna. Mohaha. Hemövningar, tack....? 


Som bonus får ni här lite bilder. Ligger lite efter men... screw that!



Åsby Handelsträdgård.... ; ) 



                                     
♥ ♥ ♥ ♥ 
 

Alltså MEOW. Klockan 12 inatt släpper grabbarna sin nya video som de spelade in under turnén.
I'll show you later. Gahh... : ) 
 

Postat av: Patrik

Låter ju som du kan få gång både käke och stämband med den hjälpen :)

Riktigt snygg i den randiga... men du är ju snygg i allt så...

Ett dussin sådana tomtar skulle passa på väl valda ställen i min trädgård.

Svar: Thank you! : ) Senaste fyndet från jobbet....
Ja man kan ju alltid hoppas! Borde ha gjort det för längesedan egentligen men man vet ju inte att nåt är på väg att paja INNAN det väl händer, jämt... jäklar. Det hade ju annars varit bra...
Ida

2012-10-31 @ 23:37:35
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: johanna

Men vad skönt att du äntligen får hjälp och att det verkar gå lite framåt iallafall! :) Håller tummarna för att det äntligen ska lösa sig så du kan sjunga igen och inte har ont!

Svar: Tack snälla! Det tog måååånga veckor innan jag fick komma till rätt ställe, nu är det sju veckor som jag gått med låsning.. Så "ÄNTLIGEN" är verkligen rätta ordet! : )
Ida

2012-11-01 @ 08:47:27
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0