Thou shall not pass.

Hej alla babes! (så har jag nog aldrig börjat ett blogginlägg förut.....)
Jag har alldeles precis bytt lösenord på min låsta blogg, p.g.a. att någon som inte borde vara där
har lyckats ta sig in... så jäkla tråkigt.... men jag måste ju vara väldigt intressant om man nu gör sig
besväret... ; ) Så ni som brukar läsa där, ni kan väl höra av er om ni vill fortsätta. Det är inte SÅ spännande.
Jag lovar. ^^ Ska även gallra lite. Bli inte ledsna. It's for a good cause.... 

 


Mjahapp. Klockan är kvart över 8 och det är tisdag, vilket betyder nedräkning till Hollywoodfruar! Tjohoo!
Varje vecka går man ju här och längtar efter att se vad Gunilla Persson har för sig i nästa avsnitt! Hähä. 

Oh! Glömde skriva igår om en grej. Tema = käken. Jag ringde till bettfysiologen i Uppsala dit jag fått
remiss för att boka en tid. Fick höra att det var lång väntetid, vilket jag redan visste. Dock ej hur lång.
Fick veta att jag hade FÖRTUR! Då blev jag lite gladare.

Fick veta att även om man har förtur så kan man bli tvungen att vänta i SEX MÅNADER...

Så då dog jag lite.
Skulle bli uppringd idag av en sköterska som skulle kolla det där med tider.
Aldrig i jävla LIVET att jag går med det här ett halvår och bara blir sämre!

Så idag ringde en MYCKET TREVLIG (ovanligt på sistone!) sköterska därifrån och berättade att hon hade
en tid för mig redan nu på LÖRDAG! Och jag blev ju såklart superglad!! Ett halvår VS fem dagar. The skillnad.
Sen att det kostar apmycket pengar och att jag inte riktigt vet hur jag ska komma dit är ju nåt jag får lösa de
närmsta dagarna. Buss i värsta fall. Som också är dyrt. Men crap that, nu har jag iaf ett besök så att jag kan 
börja få hjälp med detta!!! Plus besöket i Västerås hos sjukgymnast den 31/10. Börjar bli lite hoppfull. Äntligen.

Det är ju lätt att deppa ihop när man inte kan sjunga och allt gör ont, lixom. 
Stressen växer, vilket ökar problemen. JA, jag borde verkligen börja med nåt, typ yoga, eller nåt annat
magiskt fantastiskt bra. Undrar om inte min bästa Bea har nåt förslag? Hon har ju en mamma som är typ
häxdoktor, och där är det bara bra skit ska ni veta!  : ) 

Jag ska ge mig på disken, och sen blir det TV:n, och sen blir det väl nån middag om jag har tur.
Adios bloggläsors.
  
   

Postat av: Petra

Åh, vilken (för)tur du har : )
Jag läser inte din andra blogg och jag vet inte exakt varför den är låst. Jag gissar på att det är någon stalker eller något? Men stört iallfall!

Svar: Inte lätt att ha en snygg kille.... ; ) Hähä.
Ja fy fasen, lite skillnad på ett halvår och ett par dagar! Jag är grymt nöjd över min... akuthet... ^^
Ida

2012-10-16 @ 20:51:07
Postat av: Patrik

Fem dagar låter ju betydligt bättre än ett halvår, hoppas dom lyckas laga käken också så du kan äta, sjunga och slippa ha ont.

Läste på Tyras blogg att hon också har ont i käken... verkar också bero på stress typ... Så, yoga är nog ingen dum idé för det är väl avstressande som jag förstått det. Hypnos kanske också kan funka? Finns väl avstressande och avslappnande sådan också.


Svar: Jag är öppen för vad som helst! Har alltid undrat om kombon "stelopererad rygg & yoga" fungerar ihop... men vem vet... akupunkturen är säkert också bra i lite mer kontinuerlig form? Eller en rejäl smäll på käften så allt halkar rätt? Anything! : )
Ida

2012-10-16 @ 21:07:21
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Emma

Åh hur gör man om man vill läsa den låsta bloggen? : ) Jag har för mig att jag hade lösenordet till den för länge länge sedan men jag har slarvat bort mailet med adressen & lösen! : ( Kram!

2012-10-16 @ 21:13:14
Postat av: Anna

Jag vill ha igen!!! Hittar inte det gamla ens så skicka det nya snääääällaaa!!!

2012-10-16 @ 21:42:00
URL: http://anushka.blogg.se
Postat av: Carro Blomqvist

vilka störda människor de finns....

hoppas de löser sig med din käke, tycker så jäkla synd om dig som har sånna problem med den :(

<3

Svar: Tack snälla... ja det är inte kul alls. Jag skulle säkert kunna leva med smärtan även om det inte är mänskligt, men att leva utan sången klarar jag inte.
♥ Puss!
Ida

2012-10-16 @ 22:47:03
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: johanna

Oj, läskigt att någon som inte borde vara där hittade in.. :S
får jag fortsätta hänga med på den låsta bloggen?

Skönt att du fick tid så ändå, hoppas det hittas en bra lösning till dina käkproblem på lördag! :) <3

2012-10-17 @ 08:14:54
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Josefine

Fortsätter gärna läsa bloggen, om det går bra.
Lycka till med käken!

2012-10-17 @ 20:38:28
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com
Postat av: Mia

Jag vill ju gärna läsa den bloggen liksom (a)

Svar:
Ida

2012-10-17 @ 21:12:27
URL: http://byggmia.blogspot.com
Postat av: Josefine

Jag må vara överkänslig, men jag förstår bara inte varför så MÅNGA blowsightfans är så... over the top med allting.
(typ kakor, kuddar, godis, skor, bilar and so on forever and ever ...and ever) är väl gulligt nån gång. Men kom igen. Ni har ett liv utanför bandet. Eller så BORDE ni ha ett.

Som sagt eh.. jag blev lite.. upprörd.

Svar: Blev lite orolig när du skrev om maskingevär, haha, tänkte vad fan har de gjort dig? Hjälp. Nej, jag.... äh jag vet inte.... finns så mycket konstigt folk som vill förstöra också... : /
Ida

2012-10-17 @ 21:13:15
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com
Postat av: Olivia

Jag vill ha lösenorden igen! :) Har det gamla kvar på mail meeen det kan jag ju ta bort nu :)

Du är bäst!

2012-10-18 @ 12:15:33
Postat av: Helen

Om jag får, så vill jag gärna fortsätta läsa såklart... :)

2012-10-18 @ 21:27:50
Postat av: Josefine

Ja nej, det blir väl kanske inte några maskingevär, var tvungen att bli av med aggressionerna på NÅT sätt bara. Och vad är väl då bättre än internet, haha..

Angående 30stm fansen så ja, det har hänt. Fyfan.
Människor alltså. Och människor med den/liknande mentalitet, alltså... Ja, man undrar ju vad det är för fel på folk ibland.

Svar: Eeeeeeeewwwwww........ *kväljning*
Ida

2012-10-20 @ 21:58:58
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0