Liv & död.

Ni har väl inte missat dagens bästa? Grabbarnas nya platta har sitt officiella släpp idag!



( k l i c k a   f ö r   a t t   l a d d a   n e r   e l l e r   t j u v l y s s n a ) 


Och jag funderar på att gå och lägga mig. Efter en dusch. Somnade i reklampausen på kvällens
film, The Tourist (yum yum yum, med Depp & Jolie ♥), för jag är så himla trött! Imorgon blir det
ingen sovmorgon, för då ska vi ut på stan och dela ut flyers och göra reklam för julkonserten.
Utomhus. Med klädkod som inte innefattar jacka. Fatta vad kallt. Måste lösas... (tio tröjor typ) 
Och sen kommer min boyfriend!!! Yaaaaaaay! ♥ 

Godnatt! 

Postat av: johanna

Så stört bra skiva!!! :D

Svar: Oh the yes! ; )
Ida

2012-10-27 @ 09:36:51
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0