Onsdagsmiddag.

Har ätit middag. Har hällt upp badvatten. 

Ja.
Det var väl ungefär det.
På fredag har jag bjudit hit en massa folk
så imorgon blir det städning & lite sånt.
Tvätta. Inte för att det kommer folk,
utan för att jag har tvättid helt enkelt. 
Ner på stan för att köpa Voltaren.
Och sen direkt till kören.
(Det här skrev jag ju igår känner jag nu...)

Nu är det iallafall inte ens två veckor kvar.
Nedräkning och saknad. 
Fast det har inte varit jobbigt
som jag trodde att det skulle vara.
Okej, vissa stunder är hårdare än andra.
Men det har gått bra!

Det känns bra.

Och jobbigt.

Och bra.


: )
 



Postat av: Anna

Blir du svartsjuk när din kille är ute på turné? Du litar kanske på honom men det finns ju massor av tjejer som vill ha honom osv. Och man kan ju få lite hjärnspöken när man är ifrån varann en längre tid. Jag undrar just för att jag själv har en kille som spelar i band och jag har tyvärr ganska lätt att bli svartsjuk.

Svar: Jag är ju typ GJORD av hjärnspöken! Så ibland är det skitjobbigt. Men det är lättare nu än de tidigare gångerna. Det kanske blir lättare framöver också. Man kan ju alltid hoppas : )
Ida

2012-10-10 @ 23:57:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0