Play, play, play...

....och så har man tid för internet igen, när han åkt hem. Haha. Sällan.... ( ♥ )


Det blir så tomt. Lixom. Och jag har fortfarande inte lyckats få till skjuts till Västerås på onsdag.
Då ska jag till sjukgymnast för käken. Rekommenderat besök dessutom! Kan ju bara bli bra!
Hope so. I värsta fall blir det buss dit, men det känns ju LITE kasst att behöva åka härifrån
TVÅ TIMMAR innan besöket, när det tar typ en halvtimme att ta sig dit med bil? Hmm...

Imorgon är det jobb som vanligt och jag orkar inte stå och ha ångest för onsdagsresan. All onödig stress 
gör ju bara käken värre, det känner jag direkt. Har varit lite dålig på att ta tabletter i tid och att göra alla
muskelövningar när jag haft min favvis här, man halkar ju lätt ur rutinerna lite... när man hellre tar lång
sovmorgon och sen ligger i soffan hela dagen... hihi... Men man behöver sånt också!!

 
(hello glöggmys i soffan igår!)

Och sen var det ju lite bilder från i lördags när vi var på stan och gjorde lite PR för julkonserten.
Okej, nej, jag fotade ju faktiskt INGET från själva "jobbandet" men på väg hem.. och hemma... eh... ^ ^

Superfint väder men KALLT!!

 
Ja, det var väl det. Nu blir det lite vardag igen. I en dag, åtminstone. 
   
Nya skivan finns HÄR på Spotify förresten. Lööövli.
 

Postat av: Patrik

Fuskigt med sååå fint väder... här var det bara en massa snö... vinter på riktigt.

Kul men ny skiva, den ska jag absolut lyssna en massa på :)

Svar: Åh, snö låter faktiskt mys men jag tycker det kan vänta! Tills det blivit tillräckligt kallt för den att ligga kvar lixom.... och det är ju ingen brådska direkt! Idag har det regnat hela dagen och nu efter jobbet frös allt till is.... halt som fan!
Ida

2012-10-30 @ 00:08:03
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Carro Blomqvist

välkommen tillbaka till bloggen :D men förstår att de är trist, avstånd suger ^^.

Svar: Thank you darling! : ) Jaaaa, såhär vill man ju inte ha det..... ^^
Ida

2012-10-30 @ 06:33:12
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: johanna

helgen var verkligen tokfin med vädret, men nu regnar det igen :( blääää!
Mys med glögg!!

Svar: Här har det regnat hela dagen och nu efter jobbet var allt förvandlat till is! Sjuuukt halt! Hoppas folk kör försiktigt....
Ida

2012-10-30 @ 08:15:03
URL: http://tigermysig.se
Postat av: Mia

Tåg tar ju typ en kvart? :)

Svar: Ja, jag hade inte kollat tåg än. Det är väl också dyrt. Hahaha. Det var bara det att förbindelserna blev så knasiga eftersom jag inte skulle hinna med anslutningsbuss (från Västerås till Erikslund) så jag var tvungen att ta en mycket tidigare... nu behöver jag iaf inte kolla tåg för jag har fått skjuts! Wohoo! ; D
Ida

2012-10-30 @ 09:21:19
URL: http://byggmia.blogspot.com
Postat av: Petra

Åh, älskar glögg, var årets god? Den verkar ju väldigt... julig med ingefära och citrus. Hoppas ni hade en fin helg tillsammans! : )

Svar: Den var god! : )
And yes, we had ♥
Ida

2012-10-30 @ 15:37:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0