Så jäkla seg lördag! ^^

Igår hade jag en massa fina körtöntar här, lovely! Det var längesen det var så mycket folk här,
skulle gissa att det var typ tre år sedan, när jag fyllde 25... skandal! Och då var vi inte ens så
många igår, 9 pers! Men jag är ju sääääämst på att ta hit folk. Sämst. Men vi hade kul! ♥

Tidigare på dan när jag var på väg till ÖB: Vädret till höger - JA TACK! 



Vädret till vänster - NEJ TACK! 



                        



Skrattade så mycket så jag hade lite extra ont i käken, och härligt rödögd var man när folk gick hem
efter tresnåret... då gosade jag lite med Bella, och käkade, och sen somnade jag nog runt halv fem.  


Idag har jag legat i soffan i rosa mysoverall HELA dagen. Gick upp klockan 13. Skööönt.
Man måste ha sånahär dagar också. Då man gör precis ingenting. Fast det hade varit sååå
mycket bättre om jag hade haft Cola hemma....

Okej, jag har faktiskt påbörjat ett ritjobb ikväll, så jag har varit lite duktig också. Tur för mig!
 

 
 

Postat av: johanna

Men mysigt! :) hemmafesthänggrejs är oftast roligast!

Svar: Absolut!! : )
Ida

2012-10-14 @ 11:45:34
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0