Lyxpasta.

Alltså vissa människor!!! kanske skulle behöva ta en körlektion i "svängdörr" också!
Nu menar jag den där stora runda prylen som de har som ingång till Ica Maxi, t.ex.
I'm just saying. 
 
 

Tråkigt grått idag! Duggregn & ordentliga skurar om vartannat. 
Har ganska så nyligen kommit hem från jobbet, och handling efteråt.
Jag tänkte hela dagen "Kom ihååååg att gå och handla, kom ihååååg!" - och sen när
jag väl befann mig på Ica så hade jag ingen aning om varför jag var där. Vad var det
jag skulle handla? När jag kom hem, efter att ha handlat en massa andra grejer, 
så slog det mig. AH. Mascara var det, ju. Daaamn. 

                                     
 
Ikväll ska jag faktiskt INTE äta soppa!!! Fattar ni att jag gjort det i TRE veckor, på fredag!!?
TRE VECKOR! Okej, med undantag för typ EN gång då jag åt pasta - innan jag var hos
tandläkaren och fick veta att det var inflammation - och två gånger då jag ätit lättuggad ravioli.
Idag har jag köpt TOMATER så jag kan göra lite tomat/mozzarella/basilika-sallad, och så...
ja, pasta såkart. Fortfarande inte så avancerat, men det är ju lixom det närmsta MAT jag kommit
på jättelänge känns det som! Känns sjukt lyxigt. Om ni undrar hur det går på den fronten så kan
jag ju meddela att jag fortfarande inte kan röra underkäken framåt så jag kan fortfarande inte bita av
saker ordentligt, räcka ut tungan gör jätteont (hångla är det ju inte tal om, tur att jag inte behöver
göra det just nu, typ) och gapet har nu övats upp till TVÅ FINGRAR stort! Mer än i början kan jag tala om!
Meeeeeen, nej, inga sensationer direkt, jag känner mig lite smått panikslagen faktiskt... har uppföljning
hos tandläkaren på måndag igen men jag funderar på att ringa henne och säga att det fortfarande inte
gått över, trots 2 veckors anttiinflammatorisk kur (skulle ju bara gå EN vecka!) - och jag känner inte att
jag vill betala YTTERLIGARE 1000 spänn för att de ska tala om för mig att jag inte är bra än... cuz I know
that already... vad fan ska jag göra nuuuu? Tänk om jag gått och fastnat såhär föralltid. Mitt sånghjärta blöder.
Uähähähh. HÖG tycka-synd-om-faktor.
 

Mjaha. Det är väl dags att catch:a up lite Hollywoodfruar på nätet nu, missade gårdagens
avsnitt p.g.a styrelsemötet. Det här måste vi ordna!! Sen blir det middag, yum yum yum.... 

  



Katten Sparrow!! Hahahaha ♥ 


Postat av: Sofia

HAHA sista bilden! <3

Svar: Katten Sparrow!!! ^^
Ida

2012-10-03 @ 20:31:49
Postat av: Caroline

Haha, vad är det med katter och tomma kartonger/papperskassar alltså?! Sista bilden är ju klockren! :D Krya på dig!

Svar: Ja inget får man ha ifred.. Underbart ; ) TACK!
Ida

2012-10-03 @ 20:42:07
Postat av: Patrik

Säger det som jag sagt förut... din blogg är bäst! Gillar ditt sätt att måla upp en berättelse med text och bild över "vanliga" vardagshändelser så det blir spännande och intressant. Så har du ju alltid så bra bilder, både ego, på bästa Bella och allt annat. Bäst, så är det bara.

Svar: Men taaack Patrik! Det betyder massor! : ) Vad glad jag blev. ♥
Ida

2012-10-03 @ 21:55:38
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Natalie

Hon är så fin din Bella!!

Svar: Thank you : D ♥
Ida

2012-10-04 @ 09:07:31
URL: http://nataliediana.blogspot.com
Postat av: johanna

Kattilåda :D <3

Svar:
Ida

2012-10-04 @ 09:58:34
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0