Thursday.

Äntligen lite kommunikation! Bra då kan jag sluta nojja. Hahaha.
Idag tvättar jag! Jaaa, ni veeet deeet nuuu, lixom! Bored as hell.
Jag, alltså, inte ni. Ni kanske också är bored as hell. Vad vet jag.
Har en massa saker jag borde göra men det är ju mycket lättare
att fastna här eller framför tv:n. Suck!! 

Operation: Flytta på saker som står framme som inte används,
är nästa projekt. Okay. I'll be right on it.

GAAAAAHHHH...
 

Postat av: Patrik

Jo, jag är faktiskt också bored as hell. Inte kul alls, skulle behöva en katt och en kartong, kartongbasket kan nog roa mig lika mycket som katten :)

Svar: Haha, ja du behöver helt klart en katt! Det bästa man kan ha : D
Ida

2012-10-11 @ 15:09:44
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0