Tjåtta år minsann!

Att det ska vara så krångligt att styra upp grejer med syrrorna ibland... men så är det ju.... ^^
Det slutade iallafall med att vi kom iväg på lunch & fika, i Erikslund (Västerås) minsann! 
Jag tänkte att, vafan, lite thaimat kan jag väl säkert äta om jag är försiktig, det är ju ändå
min bööörfday lixom... meeeen, det visade sig vara en halvdålig idé. Reultat = ONT i käken,
samt halva huvudet/halsen. Men det får det vara värt, huh?! : P 

                                     

Och ikväll är det dags för kör igen, utan att sjunga.... wohey.....
 

Postat av: Lota

Men hallå, fyller fröken år?? GRATTIS på födelsedagen!! Hipp hipp hurra och tut i flärp!!

Svar: Hahaha! Tut i flärp! TACK snälla :D : D
Ida

2012-10-18 @ 20:27:36
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Helen

Grattis! :)

2012-10-18 @ 21:23:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0