Bye-polar.

TACK, ni är underbara! ♥ Era ord gör mig ännu starkare.
 


Jag har en liten upp-och-ner-dag idag, svänger rejält i humöret.
Eller det är väl så de flesta dagarna ser ut numera
men idag har jag lyssnat på bra musik
hela dagen
och tänker mycket på livet.
Typ. 
Musiken gör mig också starkare.
Och samtidigt svagare, känns det som.





Kroppen. Det är kroppen som gör mig svagare.
Och det är allting runtomkring, som bryter ner kroppen.
Den bryts ner och gör att jag tappar allt som betyder nåt,
musiken,
sången.
Kraften.

Halsen, stämbanden, käken, INGET vill längre.
Har jag inte sången har jag ingenting!!



Vart tog allt vägen?

Det känns så jävla svartvitt just nu.
Ljusaste ljust och mörkaste mörkt.
Jag känner mig glad, och ledsen.
Och tjock, och smal, och ful, och snygg,
och bra, och dålig, och stark, och svag.


" T h e   c u r r e n t   t e r m   b i p o l a r   d i s o r d e r   i s   o f   f a i r l y   r e c e n t   o r i g i n 
a n d   r e f e r s   t o   t h e   c y c l i n g   b e t w e e n   h i g h   a n d   l o w   e p i s o d e s   ( p o l e s ) .  " 
 

Just idag.
Är.
Det.
Mycket.
Sånt.
  

_______________________________



Fight cancer. Fuck cancer.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0