Update:


Har nu fått tid hos husläkaren för undersökning/kortisonspruta (hoppas jag!!,
jag bad om det iallafall!!), den 19:e oktober, dagen efter min födelsedag.
D E T   Ä R   O M   T V Å   V E C K O R ! ! !

Kommer väl växa fast i det här läget innan dess. Hur fan ska jag orka ha det såhär, såhär jävla länge?
Det har redan hållt på i flera år, och allra värst hela det här året, och nu låsning i tre veckor. TRE VECKOR!
Som då säkerligen kommer bli FEM veckor, om vi inte hittar nån annan lösning som kan ske tidigare.
Jag blir helt matt. Gråter. Vet inte vad jag ska göra. Och nu fryser jag så jag funderar på att lägga mig
i badkaret och fortsätta grina där, typ. Faaaan. Och varför händer detta när ens älskade inte ens befinner
sig i samma land? OH THE IRONY. (Jobba hela helgen också. Tredje i rad. Joråsatte...)

Det jobbigaste är ju inte att jag inte kan äta ordentligt, att jag inte kan borsta tänderna eller gäspa utan extrem
jävla smärta, och att jag inte kommer kunna kyssas när han väl kommer hem (fast det låter ju jävligt jävligt
eländigt det också, faaan) utan att jag inte kan göra det jag älskar mest i världen. Sjunga. Fan vad ont det gör.
 
Fitta, typ. 
 


(bild från augusti 2010)
 

Postat av: S.

Men fan du måste väl få hjälp någon jävla stans?! inte provat att dra till akuten? för det är ju ganska jävla akut när man knappt kan öppna munnen... NU får de ge sig! jag blir fan arg!

Svar: Jo, jag kan ju öppna munnen, men inte tillräckligt mycket för att jag ska kunna funka som vanligt... de tycker ju inte att det är akut om jag överlevt i tre veckor so far... OCH på akuten här i stan kan man bli sittandes i hur många timmar som helst och ändå inte få någon hjälp... och det har jag ju inte varken tid eller lust med....
Ida

2012-10-05 @ 17:53:13
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Linda

Ring varje dag och fråga om du inte kan få en återbudstid? Har du tur så tröttnar de på dig och ger dig en ;)

Svar: Hon har redan lovat att ringa om de får en återbudstid. Plus att jag har telefonskräck, så jag kommer inte ringa fler gånger..... : /
Ida

2012-10-05 @ 18:38:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0