De här tråkiga inläggen...

Såhär blev det. Feber typ, och tung i huvudet, migränhangover, konstig i ögonen och lätt förvirrad i hela alltet.
Inte alls bra att jobba i det skicket. Gick hem två timmar tidigare eftersom jag har två timmar "på pluskontot"
p.g.a ett arbetsdagsbyte. (Eller, jag FÅR det på lördag, rättare sagt.) Lade mig i soffan när jag kom hem och
vaknade nu för en stund sedan. Fortfarande ont i huvudet, på vänstersidan ovanför helveteskäken. Uhh.
Är ungefär lika pepp på att laga middag ikväll, som jag var igår. Det är inte kul att vara sjuk/förjävlig när man
är ensam. Man måste ju lixom klara av allt själv då. Min katt har jag ingen nytta av alls!

Jo, hon är bästa goskompisen. Helt klart. 


Postat av: Patrik

Sjuk och ensam är ingen bra kombination :( Det är ju jobbigt som f-n om man ska göra en massa samtidigt som man inte mår bra. Bella är ju bra på sitt sätt, även om hon inte lagar mat åt dig och diskar :)

Håller som vanligt min hela och min halva tumme för att du ska piggna till och få må riktigt bra utan massa ont.

Svar: Tack snälla du ♥
Ida

2012-09-23 @ 21:17:14
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro Blomqvist

migrän är verkligen skit :(

Svar: Jaaaa, baaaajs!
Ida

2012-09-24 @ 12:24:08
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas att du blir bättre snart, baby! <3
Det blir nog förresten ingenting den där helgen som vi skulle komma till Enköping. Lina fick andra planer. Om vi inte får sova hos dig eller Hannapanna, så kan vi hänga hemma bara, om du ska jobba eller om man inte har råd att gå ut *pekar på mig själv* PUSS!

Svar: ♥ ♥ ♥ Nomnomnom. Mia in the aaair.
Ida

2012-09-24 @ 13:19:11
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0