En tablett till.

"Jäklar, vad konstigt det började låta!", tänkte jag, och sen insåg jag att det börjat spöregna massor.
Lite otippat ändå eftersom det varit fint väder HELA dagen. Men men, sånt är vårt 2012... Det är mörkt ute
och KALLT kände jag när jag stängde balkongdörren, jag hostar vidare och tycker det är rätt skönt att inte
vara på övningen ikväll ändå. Får kolla på Lyxfällan! Tjoho! Och sen klockan 21 ska en "bekant" härifrån stan
vara med på nya programmet "Hela Sverige bakar" på kanal 7. Det ska också bli jätteroligt att se! (Nina!) 
Utöver det, så önskar jag att värken i skallen kunde gå över eller åtminstone lägga sig lite, och att jag
slipper ligga vaken och hosta hela natten inatt också. Det går ju INTE eftersom jag ska upp klockan SJU. 
Skulle vara skönt med ett BAD ikväll... oh yes, oh yes...


And you, drive safely! 
♥ 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0