Haaaalleluja.

Vilken dag! Har känt mig lite smått febrig hela dagen (som varje dag senaste veckan, pga inflammationen
antagligen, men det är bara att köra på...), och körde lördagsjobb i 8½ timme. Handlade på Ica, gick hem.
Hann stå vid datorn ett kort tag och sedan fick jag MIGRÄN. Denna hemska jävla förödande skit. Bara att
snabbt ta tre Pronaxen och gå och lägga sig och försöka sova!! Slumrade av och till i tre timmar, mellan
halv åtta och halv elva typ. Bella ville också vara med och gosa, lillfisen.. ♥  

Tack vare Pronaxen (♥) kunde jag slippa den värsta värken (- jag har alltså ögonmigrän eller "migrän med aura"
som det också kallas, första tecknet är alltså flimret/blixtarna i synfältet) men jag känner mig ändå helt
avslagen i kroppen. Som man gör. Domnade och tappade känseln på vänster sida av kroppen, det började
i armen, sen ryggen, sen bröstet, sen ansiktet, munnen & tungan. FY FAN vad obehagligt det är!! 
Men orkade iallafall upp för att laga middag & käka, plus fixa iordning matlåda till imorgon. Hoppas det inte
känns skumt imorgon, det är ju jobb även då... det är ju inte helt ovanligt att den känns dagen efter också,
men eftersom jag slapp den värsta kräkhuvudvärken så blir det nog inte lika farligt....

JAHA, kroppen, ska vi lägga av nu eller? (inte bokstavligt talat, som du verkar tycka..) 
Har jag inte redan tillräckligt med skit nu? Uööörk.
Men sen fick jag prata med världens finaste, som är långt borta. Då mådde jag bättre.

Spana in inlägget under detta för att tjuvlyssna på en asbra skiva!
 
: ) 

GODNATT!!!
 
 

Postat av: Carro Blomqvist

vilka fina bilder på dig! : )

Svar: Tack ♥
Ida

2012-09-24 @ 12:49:13
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0