Mia's got the moves.

Åh vad jag är glad att jag orkade! Hurraaa! Efter 8½ timme på jobbet var jag nämligen inte JÄTTESUGEN 
att gå på Mia's inflyttningsfest som jag var bjuden på... men jag gjordet det iallafall. Tur att lillasyster var
snäll och väntade på mig tills jag kommit hem och bytt om och sådär, så vi kunde gå tillsammans ner.
Annars hade det varit MYCKET svårare att komma iväg! 

Fast sen stack hon till Västerås på möhippa.... men vi som var hos Mia hade iaf jättetrevligt! Jag drack
inget p.g.a mina antiinflammatoriska som jag käkar nu, men det gjorde ju inget, jag hade det bra ändå.
Omringad av en massa sångkompisar och annat folk! ♥ Sen strax efter tolv så började vi bege oss utåt,
en prommis upp mot torget, och sen gick vissa på krogen. Och några av oss gick hem. Jag fick skjuts
av Jennifer & hennes karl! Yay! Så slapp jag gå hela långa vägen själv! (fast om jag inte hade fått skjuts
så hade Ville erbjudit mig sin cykel så jag hade svischat hem lite fortare än vanligt ändå!) ^_^

Och nu.... är klockan 01:21 och jag är TRÖTT! Fortfarande, så att säga. Massor.
Har fått ett älsklingsgodnatt via mobilsamtal ( ! ) och nu är det bara att dyka ner i sängen.
Tack Mia & alla andra för en fin kväll! 
Godnatt godnatt godnatt!
Ida is checking out.
 
 
   

Postat av: S,

Låter som du haft det riktigt mysigt! :)
Hoppas det blir någon ordning på den där käken snart.

Svar: Tack Tulan! ♥ Det hoppas jag med... det gör inte riktigt lika ont längre men jag kan fortfarande inte röra underkäken framåt så det är ju ett stort problem...
Ida

2012-09-30 @ 08:27:04
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Ines

Dear Ida, I hope you are well, love reading your blog. I need your help... I'm having a long-distance relationship for the moment, it's not easy but I love him... How do you deal with it? It's hard right :/
Love from Spain :)

2012-09-30 @ 15:15:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0