Rock'n'roll and breeew, rock'n'roll and sheeews...

Sådärja. Då har man fått lite syre också. Gick ner på stan för att köpa migräntabletter, sooom jag skrev,
och så gick jag ner till Munkan också. Först till Elin & c:o för att hämta mina nya skor som låg kvar i
deras bil, och sedan hann jag förbi Åsa & c:o också. Och fick kaffe och fika i farten! Hello, vilken bonus! ♥
(Ja och inte bara det, fick bättre antiinflammatoriska tabletter än de jag har här hemma också, yay!)

Sen hemåt igen. Mycket promenerande alltså. Fan jag måste fixa min cykel.... det är inte okej att ha en
schysst cykel ståendes utanför, som har varit punkterad i TRE ÅR. I really should fix. Det skulle korta ner
alla dessa trippar ner på stan, tidsmässigt, som fan! Åhhh... 

Meine kleine new shoes (från Din Sko):



Meine kleine katt i sovrummet igår kväll:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0