The more the merrier!

På plats hemma igen efter en rätt kort visit i storstan. Mmm. Idag var det så fint väder, och varmt!
Man har ju redan ställt in sig på att det är höst (jag ställde aldrig om mig till att det var sommar
eftersom det INTE VAR DET typ) så man blir ju lite förvånad när det är varmt... *ta av jackan*

En sväng på stan blev det. Jag storshoppade rökelse eftersom jag varit utan det så länge hemma.
Huuu, hemskt! Men nu har jag fyllt på igen. : ) Och jag har även laddat på lösfransförrådet,
och köpt nytt lim, bästa svarta lösfranslimmet från Make Up Store såklart! The one and only. 

Firade bebis i lördags också. Fint ♥ 
 
 

Tömde nyss kameran på ett par bilder från senaste dagarna, känner att det är lite samma tema på dem!
The more the merrier, typ? I shoppingsammanhang lixom. Två tvålar - för då sparade man en massa
pengar, en massa yoghurtar - för de var jättegoda och dessutom OCKSÅ billiga, och sen en massa
rökelse - ja för att jag behövde det såklart... och sen fyra förpackningar snyggaste lösfransarna,
fast dem har jag ingen bild på. Men ni vet ju hur de ser ut... *blink blinkslänger in gammal bild*



 
Imorgon & onsdag är det jobb och jag känner mig helt cool med det. Sen jobbhelg. Iallafall på lördag, på söndag
fick jag visst ett annat jobb! Ett gig! Hurraaa, det är ju såna jobb man helst vill ha, så jag har bytt bort min söndag.
Tar igen det en annan gång... Tänk om man kunde leva på sin sång och sina teckningar, lixom. Estet ftw.
Men sen var det ju liiiiiiite det där med att jag skulle vila stämbanden också.... det är bara ett liiiiitet gig.... ^^
 

Postat av: Carro Blomqvist

välkommen tillbaka : )

Svar: Tack raring ♥
Ida

2012-09-03 @ 23:27:05
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Petra

Älskar rökelse! Jag har en "månadsrökelse" för april när jag fyller. Den ska lukta nattviol eller nåt sånt. Mums! Hoppas bettskenan har fungerat för dig btw.

Svar: Thank you! Har bara använt den två nätter, (inte i helgen hos min kille, näääeehhh) så vi får se : ) Lite obekväm är den ju, vaknar lite oroligt många gånger under natten.. men det kanske lugnar ner sig.. ^^
Ida

2012-09-04 @ 15:13:09
Postat av: Petra

Jag vet faktiskt hur det känns. Tog bort min tandställning för ett och ett halvt år sedan ungefär. Som efterbehandling måste man sova med en plastskena i två år... först var det svårt att sova, det var så ovant, men nu tror jag att det kommer kännas tomt när jag kan sova utan den om ett halvår.

2012-09-04 @ 20:55:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0