To-ho-host-orsdag.

Helvetesnatt. Hostan höll mig vaken till HALV FEM! Sen somnade jag, för att sedan vakna vid 9 och
börja om igen. Oh the joy. And the träningsvärk i magmusklerna. För att inte tala om hur mycket käken
uppskattar detta fenomen! Njaaaeehhh... nooot sooo muuuuch.... *aj aj aj aj*

Så idag är jag hemma och dricker en massa té med honung, hostmedicinerar, tvättar, och ikväll stannar
jag hemma, ingen sång för mig. Det hade ju inte funkat ändå, när man inte kan öppna munnen så bra, 
nu fick jag bara ytterligare att skäl. Tur att jag inte jobbar idag, iallafall. 



Fint höstväder utanför : ) 

ASBRA GREJ - min älskade bästa lillasyster Hanna tog sitt efterlängtade körkort idag! På första försöket,
efter bara några få lektioner! Hon är så himla himla duktig och jag är gladast i världen för hennes skull! ♥ : ) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0