Blodtryck och estetshow och burgare.

Ikväll har jag varit och sett årets estetshow med Bea! Så himla bra! Tänk, i år är det TIO år sedan vi
tog studenten och alltså tio år sedan vi själva gjorde vår senaste estetshow... galet! Fast jag står ju på
scenen några gånger om året fortfarande, det är inget jag planerar att sluta med.... ♥

Ja och så avrundade vi med DONKEN!! Whatta hell? Jag har varit på Donken så många gånger de senaste
veckorna att jag faktiskt SKÄMS! Och TVÅ GÅNGER idag! Hahahahahahahahahaha! Att jag inte är tyngre
än vad jag är är ett fucking mysterium.

-"Sperm & mayo!"

. . . . . . . 


Imorgon ska vi repa med scenkläder förresten. Inför konserten/showen. NÄSTA VECKA ÄR DET DAGS!
Haaalleluja. Känns som om man skulle behöva repa på heltid nu sista veckan. Men först ska jag till 
bettfysiologen (imorgon) och hämta ut min bettskena! Så jag kanske kan sova utan att förstöra käken
och tänderna even more! Pheeew... Då kanske man kan få ordning på den här himla kroppen.

Och på tal om det så var jag på sjukan imorse och tog bort blodtrycksmätaren. Och jag har alldeles för 
högt blodtryck. Det är ju inte så jävla kul. Är det inte sånt man får när man är typ 68, inte 28? : / 
Inte konstigt att jag känner mig så jäkla hyper i kroppen. Min kropp är ju helt hyper. Too much, too much.
Nu väntar jag på samtal från läkare.... åh, jag vill ju bara må bra.... den här stressen gör mig illa.

   
 
Nej nu ska jag duscha och sooovaaaa! Upp tidigt imorgon för att åka till Uppsala.... wroom wroom... : ) 
(för det blev ju fan inte mycket sömn inatt alltså med det där tortyredskapet på armen...) 

Senare: Oj oj oj nu glömde jag posta också. Lalala. 


Postat av: Annelie

Att mitt blodtryck vad helt åt helvete för högt upptäcktes ju när jag var 19 bara, och sedan dess har det legat konstant högt. Fast vi har det ju genetiskt så :-(

Svar: Åh, vad kul... tur att livet runtomkring också gör det ännu sämre... : ( Nå FLER saker man ska ha på en gång?
Ida

2013-04-17 @ 22:47:40
Postat av: Jessica!

Hej! Otroligt roligt att du var där och titta!! Blev skitglad när jag såg dig i publiken på slutnummret!! Nu förstår jag verkligen glädjen med detta!! Jag har ju bara gjort smågrejer innan! Syns nästa vecka! Kram

Svar: Jaaa, jag blev jätteglad att jag fick gå tidigare från jobbet så jag hann se er! Stack kvart i, blev hämtad av Bea. Det räckte! :) Ni var skitduktiga! ♥ Kram!
Ida

2013-04-17 @ 23:13:18
URL: http://musiclife.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0