Oh hello there leather jacket.

Och nuuu är jag hemma igen! Har dansat, sjungit, fikat, babblat... : ) Handlat också, med skjuts, 
så då kunde jag passa på att köpa kattsand också. Tråkigaste och tyngsta köpet! Buuu... ^^

Och vilken skillnad det var på vädret idag! Inget regn, ingen snö, istället - vårvindar och sol! 
Jag drog på skinnjackan med en poncho över, LOVELY I TELL YOU! ♥ *throw your thumbs up in the aaair!*


                         

Och nu har jag lovat / tvingat / peppat mig själv att städa resten av kvällen. Skulle tagit hit Philip om det hade
varit besöksvänligt. Men det är det ju verkligen inte. Men det ska bli det nu. Tänkte jag. SPOTIFY! 
 
 

Postat av: - rebecca

Skickar lite mental städpepp till dig! Känns som jag har aningens för mycket sådant efter sex veckors sjuksrkivning. Det enda man gör är liksom och går runt & plockar saker ^^ hahah

Svar: Åh, det är en sida jag saknar i mitt liv... plocka-undan-sidan... jag är mer "plocka fram"... ^^
Ida

2013-04-14 @ 19:42:15
URL: http://rockslampa.blogg.se
Postat av: - rebecca

Jag var det innan, en såndär 'plocka fram, planera att plocka tllbaka, glömma, plocka fram mera'. Jag vet inte varför, men nu har jag börjat att plocka undan så fort jag får chansen. Har funnit någon inre frid i det haha ^^

Svar: Åh, det kanske finns hopp för en annan också då. Haha!
Ida

2013-04-14 @ 19:59:25
URL: http://rockslampa.blogg.se
Postat av: Eve

Så jäkla bra med stor kundvagn, utan varor i. Right? Haha

Svar: Glass & kaffe!
Ida

2013-04-15 @ 09:59:47
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0