Rocks.

Som uppladdning inför den tidiga morgonen imorse (läs: upp kl 8:30 på min lediga dag!) så sov jag
skitdåligt, drömde att jag försov mig tusen gånger, och vaknade lika många. Hurraaaa, och tack kroppen
för den enormt braiga insatsen! Tog jag inte tablett igår? Jag minns inte ens. Haha. Ikväll gör jag iallafall
definitiiivt det. Hatar de här nätterna.

Dagen har iallafall varit jättebra, trots regn & snö om vartannat! Vi körde lite extra dansövning hemma hos Eve
imorse (vissa av er kanske skulle velat kalla det "i förmiddags", men jag tycker 10:20 är "morgon"), även en
massa stämrep. Elin & jag stannade kvar lite längre, och så beställde vi mat! Mys mys. Sen åkte jag med
Elin, Maja & Molly och handlade lite, bl.a. världsrekord i snabbaste godishandlingen ever, på ÖB! : )
Sen häng med dem hela kvällen, including thaimat och film! Vi såg Rock of ages som jag inte hade sett än.
Inte världens bästa film, men bra musik & bra mode. Hihi! Så jäääkla sugen på att köra rockshow igen
så det är inte saaaant!

 
Ja, sånt DÄR väder var det imorse! Burr. Blöta stora flingor. 
Nu blir det sova, imorgon blir det mera dansa, mera sjunga! Hålla det varmt, lixom! 
Nattinatt.
 

Postat av: Eve

Ja jäklar! Mera dansa idag! Tjoho! Ses sen!

2013-04-14 @ 10:06:29
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: sandra

Vad jobbigt att inte få sova ordentligt, man blir ju nästan tokig om man inte får tillräckligt med sömn. Vet du varför du sover dåligt? Sover du bättre om du sover med din kille? Jag sover knappt om jag sover ensam, då ligger jag vaken eller vaknar 5 minuter efter jag somnat och sen håller det på sådär. Men sover jag med min sambo så sover jag oftast mycket bättre. Tror jag känner mig otrygg när jag sover ensam.

2013-04-14 @ 23:19:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0