Söndag.

Inget sömnpiller inatt resulterade i knappt någon sömn. Så var det ju visserligen igår/förrgår med.
Fastän jag tog piller. Inatt låg jag sömnlös i flera timmar, men sedan började jag falla in i små små
slumrar, halvsovandes ungefär, vaknade säkert 50 gånger med jordens hjärtklappning varenda gång.
Sjuklig ångest och mardrömmar. Inte roligt.... Ikväll har jag inga piller heller, hoppas verkligen de skrivit
ut till mig så jag kan hämta imorgon. Man blir inte riktigt sitt bästa jag om man inte får sova som man ska!
Men jag försöker... : ) 

Solen har dock skinit, trots att det kom tre olika snöstormar idag. Bu! Jag drog halsduken runt skallen
och bytte tillbaka till vinterkängorna... Det tunna snötäcket smälte dock fort. Lyckligtvis.


Efter jobbet så tillbringade jag kvällen hemma hos familjen Berg/Sundström. Middag, kaffe, TV. ♥
Jahapp, duscha nu då? Imorgon är det måndag, och jag är ledig efter helgens jobbande. Ahhh...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0