TVÅ DAGAR KVAR!

Hemma, med smutsigaste strumpbyxefötterna there is, med ett bultande hjärta och en TRASIG HALS!
Whatta fuck, den som redan är så jävla bråkig, och nu detta? Smärta och svid... så kan vi ju inte ha det!
Har knaprat på - NEJ sugit på, faktiskt, några Strepsils under kvällen men ska och köpa lite Zyx.. och allt
möjligt skit som kan vara bra. Nässpray också!! Imorgon repar vi nämligen med musikerna så det är ju bra om
man kan göra som man SKA, iallafall solistiskt. Kanske kan ta det lite lugnt på resten, på körsatserna, lixom. 

Det blir nog bra.

Det var skitskönt och KUL att repa på scenen! Jag har gått omkring med ett leende hela dagen!
Fick ett fint avslut på dagen igår, och fick även ett skitkul mail idag som jag hoppas det kan bli nåt bra utav... : ) 


Passade på att ta två tidningar till så jag har i "arkivet" hemma! Yaaay ♥ Två dagar kvar innan ny tidning.
Och två dagar kvar till PREMIÄR! ♥ 


OJ vad smal jag såg ut. Haha! Nej nu måste jag... göra andra bra saker.... : ) 
 
En avslutande bild från Eve, på GANGSTA-Ida! Hahahaha! ...*frös* ^^

                         
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0