14/8

Jag ska.... bara... äta middag....
Ska ner till sjukan imorgon. Fastandes, för blodtryck / blodprover / EKG and shit.
(fast i första hand för att hälsa på pappa som ligger där och mår förjävlig,...)
Kanske borde äta middag nu då, klockan är 22:20. GAH. Jag har inga rutiner.

Har varit i Uppsala idag, på Kaniken (bettfysiologen) med min djävulskäke.
Idag är det 11 månader sedan den låste sig. ELVA MÅNADER! And still not good enough.
Bättre, kan gapa dubbelt så mycket som i oktober förra året men inte utan smärta.
Jag önskar önskar önskar att det blir bra någongång. Orkar inte.
Ska ringa sjukgymnasten imorgon också. Måste våga. Måste bara göra.

 

Postat av: Lilly

Åh,jag vet hur det är när man inte vågar med sånt...Man vill inte lita på folk fast dom bara vill hjälpa en. Jag sitter just nu och är jättenära till att avboka min tid för att ta ut p-staven t.ex för jag är så jävla rädd att det ska göra ont men jag har värsta bulan där så jag vet att jag inte kan skjuta upp detta mer. :( Har redan skjutit upp det i en veckas tid.

Svar: Men oj, då hoppas jag att du tog mod till dig idag och ringde! Så det inte blivit infekterat eller nåt : O
Ida

2013-08-15 @ 08:55:56
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0