Celebration!

Lite lånebilder från i lördags, från födelsedagsbarnet Eve! ♥

             
 
Tjohomo! Kul att bilderna bara fortsätter att trilla in! Blir så himla glad när jag ser dem! : ) 
Har varit och ätit middag med Eve & Hanna nu ikväll, det blev buffé på Amazing Thai. Mmm!
Nu har jag ont i magen men det är ju smällar man får ta... (man = jag, och dvs varje gång jag äter, typ)

 
          Yes, idag blev det långhårigt igen, saknade det efter att ha tittat på showfilm inatt... ^^

 
Yes, exakt så mycket suger min kamera ibland. Men maten var god! : ) Och sällskapet också gott. Hihi.
Imorgon åker jag, Eve & lilla Källa till Skansen minsann! Mot nästa äventyr! Tjohoo!
  


Postat av: Patrik

Har scrollat ända ner och tittat på alla bilder från dina senaste äventyr :) Ser självklart fram mot en massa bilder från skansen också (har dock för mig jag sett bilder därifrån kanske förra året eller så på din blogg)

Märkte nu när jag såg bilderna att jag nog också saknat ditt långa hår, även om du ser riktigt bra ut även i kort. Smidigt att kunna växla så :) Makalöst fin Ida.

Svar: Tack snälla Patriiik! :) :) Hmm, det var ett par år sedn jag vad på Skansen tror jag, måste varit typ.. 2009... :) Men ja, du såg dem säkert här!
Ida

2013-08-05 @ 22:36:40
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0