Dinner plans.

Det hände inte mycket den här dagen. Trots att jag ville. Ville bara ut, ville träffas! 
Nä... det blev inte så. Jag tog en ganska lång promenad, gick förbi pappa på sjukhuset,
satt och höll honom i handen i 45 minuter. Han var trött. Han sov nästan halva tiden som jag var där.

Mötte upp Eve på vägen hem. Vi sällskapade, handlade, och glassfikade på Donken. 

Klockan är snart 8 och jag handlade middagsgrejer men är inte lika sugen nu. Sen kanske.
Har lite (...) disk att ta hand om också. Och ett misshandlat hjärta, typ. Man kanske skulle äta
lite plåster till middag? Skölja ner med lite renande alsolsprit? If it's broken, fix it. 


 
. . . m e n   h u r ? 
  

ida2 on Make A Gif
 

Postat av: Lilly

Diggar din GIF och hoppas att det blir bättre snart vännen. <3

Svar: Tack Lilly <3
Ida

2013-08-27 @ 00:45:50
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0