: (

Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna förlåta mig själv för att kanske ha sett fel, länge,
för att ha misstagit en människa så. Min bild är uppenbarligen så himla fel.
  

Postat av: Anonym

Det är lätt att se fel, för att man hoppas så gärna att man inte har fel :( men vet du vad, nästa gång kommer du att se så himla rätt. för han var så himla fel. trust me.

Svar: Det kan jag inte lita på. För vem vet?
Ida

2013-08-19 @ 23:19:32
Postat av: Sanna

Det är jobbigt när man haft fel om en person. Men det är skönt när man reser sig stark ur det, skönt att veta att man inte har kvar det dåliga i sitt liv. Ta hand om dig nu!

Svar: Jag vet ju inte var jag är. Jag är inte stark, jag har inte rest mig. I know nothing! (och tack)
Ida

2013-08-20 @ 15:09:00
URL: http://multimorsan.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0