Homeless

Jag var så säker på att jag hade hittat hem
trots att hemmet kanske var
i behov av renovering

lite här och lite där
på vissa ställen kanske lite mer 

vissa sprickor dök upp med tiden
men det var inga jag ansåg oreparabla

och det var ändå mitt hem
mitt hittade hem
mitt hem att älska och vårda
och att bli älskad i

där jag skulle vara
där mina framtida barn skulle växa upp

växa i
växa hos

 
 

Var det inte mitt hem?

nu känner jag mig hemlös
 



 



Postat av: Patrik

Trist när allt vänds upp och ner och ens framtidsdrömmar blir vilse och får hitta nya vägar...

2013-08-18 @ 14:37:00
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Annie

home is where the heart is ❤

Svar: Men det är ju det som det inte verkar vara....
Ida

2013-08-18 @ 16:37:38
Postat av: S.

Jag önskar och hoppas att du snart hittar hem <3

Svar: <3
Ida

2013-08-18 @ 20:31:44
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Annie

Men vad konstigt..... jag skrev ju en massa mer text som tydligen bara försvunnit :-(
Jag inser ju att min lilla rad känns helknäpp i sammanhanget, men det var ju bara början på inlägget som kom med :-(
Iaf, jag hoppas verkligen att du hittar hem på riktigt snart,och att du bara är tillfälligt vilse <3

Svar: Ja, det var konstigt.... ^^Dumma internet!

I hope so too.... puss, kärlek <3
Ida

2013-08-19 @ 17:40:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0