Kanske.

Åkte iväg lite idag. Vill aldrig åka hem.
Imorgon åker jag iväg lite till. 
Och på fredag.

Sista semesterveckan och det är typ höst, redan?
Man hinner aldrig använda alla sommarkläderna.
Sommarklänningarna.
Bada? Åka båt? Åka bort?

Det blev inte som det skulle.
Snälla, säg att det åtminstone blir bättre än såhär.
 
Jag provade höststövlar idag.
De var fina. Ska kolla på dem imorgon igen, i Stockholm.
 
Men jag är lixom inte klar med sommaren än.
Om en vecka börjar jobbet igen.
Kanske borde söka nytt.

 

Postat av: Carro

<3 KRAM.

och du är minsann alltid lika snygg!

2013-08-12 @ 23:01:41
URL: http://rosatussilago.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag gillar inte sommaren för man har alltid för höga förväntningar på den och man hinner aldrig göra allt det man vill. Denna sommaren var väldigt udda för mig. Har bara hunnit åka iväg några få gånger så sommarkortet köpte jag ej för det var ju inte lönt. Har inte grillat något eller badat någonting på hela sommaren och det är det jag älskar att göra mest på sommaren. :( Detta för att sambon har jobbat så mycket och när han är ledig orkar han inte göra något. Bada kan jag inte göra för jag hittar ingen baddräkt att köpa.

2013-08-13 @ 10:08:23
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0