Lyckan.

MIN!
TVÄTT!
ÄR!
TORR!!!

Man kanske skulle begärt hyresavdrag ända från början, 
det verkade vara det som avgjorde saken!!!

: O   : D 



 
Lunch? : )  TYP utomhus. Typ.

 
Oj, har inte sminkat mig klart än. Lite mascara på underfransarna, någon form av käder, sen off and away.

 

Postat av: Lilly

Bandana är bäst vid dåliga hårdagar. :D Kommer använda min tills mitt hår har växt ut igen.

Svar: Jag kör min när jag går såhär halvt hårlös! Yay! (okej har den just nu också över långa håret, det funkar också. det är fint)
Ida

2013-08-22 @ 17:35:47
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/
Postat av: Petra

Åh är citronsmaken god? Köper ju aldrig risifrutti men den låter ju godare än de andra tycker jag. :-)

Svar: SUPERGOD! Det är ju ica's egna, men det är absolut den godaste :)
Ida

2013-08-22 @ 19:53:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0