Playdate.

Medan Maja & Herman gjorde Leo's Lekland så tog Elin & jag & Molly en sväng på H&M, KappAhl,
och sen blev jag kär i en filt. I did not buy. Köpte dock en liten roll-on-parfym på H&M som luktar
supergott - den luktar nästan precis som en av mina duschcremer - till det braiga priset av 39,50-!

                                 

                                Åhh jag luktar så himla gott, omnomnomnommmmmm....

Sen hämtade vi de andra på leklandet men vi hann in och leka lite vi med! Jag har aldrig varit där innan,
JEBUS CRIBES vad stort det är! Lämnade ifrån mig väskan så jag fotade inget men jag hann åka ett par
rutschkanor med Maja, och så provade vi även på en annan rolig åktur, kolla Elins korta video HÄR! : )
 
Sen blev det Donkenmiddag, och nu ska jag se till att det finns lunch till imorgon också så jag kan komma
hem från jobbet och ba schmack schmack, klart, på en sekund. Ungefär. Behöver fortfarande diska.. hehe..

 
Jamenjagfårvälagöradetnudå, detvarettjävlatjat. 
  

Postat av: Vickan

Ameeen sluuuta dååå! :|

Svar: Heh?
Ida

2013-08-26 @ 22:18:17
Postat av: Vickan

Att va så snygg asså! : ) fniss fniss

Svar: ^_^ Bah! Tack raring ; )
Ida

2013-08-27 @ 19:06:11
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hej, va kul att du kikade in hos mig! Mysig blogg du har :)

Svar: Tack, och detsamma ; )
Ida

2013-08-28 @ 09:26:46
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0