Raindrops

Regnet har kommit. Jag borde gå ut! Inte för att jag vill gå i regnet, utan för att jag måste köpa en
ny dedorant. Jag gjorde det ganska nyligen men gillar inte lukten. Eller rättare sagt, att lukten inte
håller i sig. Nää, ska nog köpa en sån som jag hade innan, igen. Den var grym. En sånhär;

             

Så det blir väl en tur till ÖB, antar jag. Billigare där, och numera sååå mycket närmre! 
Fan det är nära till allt här nu. Flytta hit Systemet och Apoteket också så blir jag extra glad!  : ) 

Klockan är snart 15. Fick i mig lite frukost. Jag äter skitdåligt, orkar inget, ungefär. (Fast orkade
dansa i över 4 kilometer i lördags, kanske inte ska nedvärdera mig själv.. ^^) Det blev en halva
"Hällakulla" med skinka, en halv avocado, lite keso, lite honungsmelon. Lite kaffe. Tur att jag
hade pulvermjölk i skafferiet för min mjölk i kylen hade gjort sitt. Fick hälla ut första kaffekoppen,
det var inte vackert! Trots tre dagar kvar till bästföredatum. Och trots att jag har 3 minusgrader
i kylen, dvs mycket kallare än man ska. MEN MEN! Så är det ju den här årstiden. Köp ny mjölk!

Det gör inget att det regnar lite. Jag har ju så himla fina gummistövlar. 
 
                          
    


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0