Reasons to smile.

Några saker som får mig att le just nu;

♥ Att jag ska prata med Kim på Djurskyddsföreningen Hitta Katten imorgon och bestämma tid för möte,
så jag eventuellt kan komma och volontärarbeta hos dem. Med KATTER! Åhh! Kurr. (Besök dem HÄR!) 
Tänk er, HittaFisken på Hitta Katten, det är ju fan meant to be... ^^


         

- Host host, fortsättning

♥ Att jag hade ett bra möte med chefen idag, jag fick behålla mitt "gamla vanliga" schema och lyckades även
deala bort nyårsafton + nyårsdagen (...eftersom jag jobbar julafton + juldagen...- sen är ju villkoren fortfarande
inte så jätteroliga och han vet att jag söker nytt jobb, ska jag jobba inom Handel så vill jag helst jobba på ett
ställe där man får OB-tillägg som man ska... men det är en annan historia.) 
Vågade även säga att jag vill ha
en löneförhöjning! BRA IDA, heja mig, pepp pepp, confidence, osv. : ) Sen får vi väl se om jag FÅR det också.

♥ Jag har anmält mig till Street Feet's vuxengrupp (DANS!) och hoppas att jag kan få en plats. Jag saknar
verkligen dansen i mitt liv och jag hoppas det är något för mig, att det passar in i mitt liv och att det inte blir
för jobbigt med ryggen! 

: ) 
 
 
 

Postat av: Lilly

Heja dig. :D

2013-08-28 @ 23:06:12
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/
Postat av: johanna

Heja heja heja!! håller tummarna att du får löneförhöjningen och att du får börja dansa :)
jag hoppas på att få börja dansa till våren.. :) och letar nytt jobb.. ^^

Svar: TACK! Och tack! : ) me too me too! <3 Åh vad roligt, då håller jag tummarna för dig också! Dans & nytt jobb, we can do it! : D
Ida

2013-08-29 @ 00:25:24
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0