Reflexvästen, typ.

Idag syns jag! För jag har värsta NEJÅNTJÖJJAN.


Och jag har jobbat, förstår ni, och Madde var och hälsade på! Underbart! Saknar henne massor! Och efter
jobbet hade jag & Bea kvalitetstid på Ica! Handlade en massa saker som jag inte hade en aning om att jag
behövde. Men det var ju bra, för nu kan jag laga MAT ikväll. Det gör jag ju alldeles för sällan. Och nuförtiden
är det inte för att jag inte har råd att äta, mer för att jag inte har lust / ork / inspiration. Men ikväll blir det 
faktiskt thaimat, jag har laddat upp med kokosmjölk, glasnudlar och grönsaker, och oj jag skulle ju plocka
fram den där kycklingen jag skulle tina också, hmmm, glömde... Ordnar! Och snart är det Hollywoodfruar! ^^
 

Postat av: Carro

oh vilken tjusig tröja!

Svar: Shank you! :) H&M tidigare i somras... : )
Ida

2013-08-27 @ 22:54:32
URL: http://rosatussilago.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag älskar det linnet.

Svar: : ) Har bara använt det två gånger sedan i våras! : ) Det syyyyns iaf! : )
Ida

2013-08-27 @ 23:44:20
URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0