Semester 2013 till ända.

Åh. Sista dagen av 4 och en halv veckas ledighet. Imorgon är det dags för jobb igen och jag har lite ångest...
Undrar om jag kommer ihåg hur kassan fungerar? Haha. TYP. Min sista semesterdag tog jag sovmorgon -
eh, som vanligt typ - och sen gick jag ner till Munkan för att fika med Elin, Maja & Molly på syster Åsa's
gårdscafé. Nomnomnom, god jordgubbspaj och fint väder. Och jag hade klänning. Sedan gick vi och hälsade
på pappa på sjukhuset, just nu är han inte pigg alltså... : / Sen följde jag med Furin:arna hem en sväng,
stannade på middag, och sen har jag rundat av kvällen med en handling på Ica. Kylen var typ tom?

                       

Det finns ju vin iallafall! Undrar om man skulle ta ett glas rosé såhär på kvällskvisten (åh herregud vilket
pensionärs-ord) för att riktigt skåla av semestern. Bye bye, ses nästa år, eller nåt. Jag trodde det här skulle
bli den bästa sommaren NÅGONSIN! Det började ju bra med skatteåterbäring och att jag tjänat ihop till en
HEL semester (4 veckor), och att jag faktiskt hade planer jag såg fram emot. Men vad hände då?
Först dog min kära älskade Bella, senlämnademannenimittlivmig, muchos muchos ångest och så jävla mycket 
gråt, hejdå planerna och hejdå glädjen över 2013. Men jag har försökt göra roliga saker ändå, och pengarna har
gått åt ändå, om man säger så.... Och så pappa på sjukhuset, som inte verkar ha så långt kvar. Det gör ont 
även fast man någonstans är förberedd på det. Och så jobbet imorgon. Tillbaka till vardagen. På torsdag är det
dags för kören att börja igen och det ser jag dock fram emot. Jag har siktet inställt på show 2014 och jag 
försöker verkligen hålla huvudet ovanför vattenytan och simma utav bara helvete. Med min rosa badring.

Jag lovar, jag har en! Bea också... : ) 

 
Ja det blev ju iallafall ett litet dopp i år..... 
Hoppas jag någonsin kommer ha råd att åka iväg någonstans. På riktigt.
   
Eller typ att livet ordnar upp sig. Eller nåt annat som jag tycker att jag borde vara värd.
  

Postat av: Linda

Jag önskar att jag kunde ta lite av din sorg och smärta så att du slapp att bära så mycket! :/

Svar: Tack, det var fint sagt.. <3
Ida

2013-08-19 @ 22:30:57
Postat av: Ems

Vet du vad Ida? du är en så jävla fantastisk person vad man får se och läsa utifrån bloggen och jag hoppas att du hittar tillbaka igen till allting bra igen. Trots allt hemskt som har hänt dig. :/ Jag tycker ändå att du verkar hålla hakan högt och det tycker jag du ska fortsätta med! Du förtjänar allt guld i världen. Be strong girl! U're fabulous!

Svar: <3 <3 <3 Tack för de fantastiska orden!!
Ida

2013-08-19 @ 23:16:17
Postat av: Mejlin

Usch vad mycket tråkigt som har hänt dig på en gång. Men du verkar vara en sån fin, stark och fantastisk person! Jag tror att du kan klara dig genom allt och jag håller med Ems att du är fabulous! Är övertygad om att du kommer hitta massa ny kärlek och lycka i livet. Du verkar dessutom ha massa fina personer omkring dig. Fortsätt att omringa dig av positiva personer, gör allt som gör dig glad och unna dig saker. Allt kommer att bli bra <3 Puss&Kram

2013-08-20 @ 09:14:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0