Spf's and wtf's and SJ's.

Imorgon åker jag & Eve & Källa till Skansen  - HAHA, det har jag redan skrivit kom jag på.
Tjejen med koll! (jag är också: Tjejen som har en granne som alltid pratar mycket mycket högt
i telefon på sin balkong precis bredvid mitt öppna vardagsrumsfönster)

Annars bor jag i världens bästa hus, no need to complain. Jag hade visst med omsorg sparat 
en sömntablett, och den har jag tagit nu, tillsammans med ett stort glas vatten som jag bäljade
i mig (#törstig) och jag känner av den redan. Wehey! Då kanske jag får sova inatt. Fantabulous.
Undrar om man håller sig nykter under en dusch eller om jag ska ta den imorgon bitti istället.
Vi åker med 9:55-tåget så jag har ställt klockan på 7:50. Solen ska skina så det blir nog inte
så mycket smink, då går det fortare på morgonen. Men viktigt, viktigt! Sol-lotion på hela kroppen!
Fattar inte hur ni kan gå där i solen utan skydd, eller typ med OLJA, it really hurts your skin!  
Jag hoppas min hud håller sig fin & "ung" länge. Jag kör spf 30 på hela kroppen och spf 50
på tatueringarna, sååå noga är jag... : )

Bla bla bla. Dags att styra upp sig själv nu innan allt blir... såhär.... ;

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0