Stockholm Pride 2013 - mina egna bilder.

Dagen började redan 6:50 då jag klev upp ur sängen! Hu! Solen sken och Pride-peppen var dock
på topp, och inte mindre än 55 minuter senare så hade jag en Eve som plingade på dörren. 
Sedan kom Oskar, och efter lite fix och don så tog vi 8:51-tåget mot storstan.



Vi hittade MYCKET ALTERNATIVA sittplatser på tåget.... 

            
 
Sedan blev det champagnefrukost i en park! Och ombyte!


 
Efter att vi dansat i, vad var det, typ 4 kilometer, i eufori, så gick vi hem till Marcus, åt lite, drack lite,
pustade ut! Och åhh, då blev man lite seg, och skavsåren var fucking awesome. 
 
 
Sen skulle vi lämna grejer och "mellanfesta" lite hos Niklas, och sedan komma tillbaka och sova där, men vi
blev bara FÖR trötta. Det slutade med att vi tog 21:25-tåget hem till Enköping igen. Det var faktiskt ganska skönt
att inte gå vidare ut, utan att komma hem till sin egen säng. Sen kom det världens storm med blixtar, åska &
spöregn, då var man ju lite glad att inte vara ute och svira i alldeles för lite kläder, på bortaplan! 
 
 
Jag har inte bytt om än!! Och nu är det svullet under vänsterögat igen, för tredje kvällen i rad... wtf?

 
Yeah yeah. Fy fan vilken underbar UNDERBAR dag. Nästa år kör vi igen, det ska ni ha klart för er! ♥
Vi vill gärna satsa på att ha ett eget ekipage med musik & allt. Lätt värt det. Lätt.

Puss & tack alla i bästa gänget för en oförglömlig dag! 

Här får ni två bonusbilder på mina blodiga skor och mitt utomjordiska skavsår. HEPP!
 
                         
   
 

Postat av: Åsa

Fy fan Ida, vilka bra och fantastiska bilder !!
Kärlek !!!!!!!!

Svar: TACK! Så himla rolig dag! Will never forget <3Puss & kärlek!
Ida

2013-08-04 @ 22:35:36
Postat av: johanna

men asså åååh, jag ville också gå paraden! men jobbade :(

2013-08-06 @ 21:33:31
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0