Sunny sunday.

Söndag. Solen skiner. Jag sov till 12:30, precis som i fredags. Såhär går det när jag inte tar tablett!
Men jag får ju inte ta dem varenda dag. Sparar dem till arbetsdagar... Har precis ätit frukost (13:40....)
och kollar på Face Off där de gör ascoola halloween-masker - häxor & demoner. Vilka kreativa jävlar
de är alltså! I'm amazed.

Måste hitta på något idag, måste ut! Njuta av sista solen, denna lediga helg. Hösten är på ingång...
Längtar visserligen efter att få börja använda de snygga höststövlarna jag köpte, och rent klädesmässigt
så kan man vara himla snygg på hösten. Innan det blir för kallt. Det blir det ganska fort för frusna mig!
Fast än så länge är det bara augusti... fan, har inte varit på kräftskiva på flera år, när får man det igen? ; ) 

Nej, nu kör vi.
 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0