Uppladdning inför Pride (ja, lite fel ordning...)

Eve & jag styrde upp kläderna enligt klädkoden "neon", hemma hos henne i torsdags.
I fredags hittade jag en gammal kjol hemma som blev helt klockren så jag styrde om mina kläder helt!
Till det mycket bättre! Såhär såg det iaf ut när vi förberedde oss.... ^^



Sen köpte jag kärleksballonger, och fortsatte hemåt. Letade upp lite vingar, provade lite mer kläder.

 
MEN SEDAN, som sagt, så hittade jag ju underbara kjolen! Helt rätt med både neon och regnbågsfärger,
så det var ju ingen tvekan om saken. ALLS! Att kunna stänga en kjol man hade för 15 år sedan var ju
också en rätt trevlig känsla. Mohaha!

                         
                         
 
 Sådärja! Nu kör vi ett nytt inlägg med lördagens alla bilder! : )  

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0