Caroling.

Idag - den dagen som var torsdag, nu har det ju råkat bli fredag - var vi och sjöng julsånger i Vällingby igen.
Min röst är mongo och miljön är ju inte den optimala för (ouppmickad) sång, men vi har iallafall jättekul! 

                
                                                 Här hade vi middags-/fikapaus.

                                 Och här...... ja, eh.... roddar vi runt vår lilla anläggning...

Och nu sitter jag uppe fortfarande, klockan är över 2, och jag har blivit lite carried away och suttit och googlat
en massa inspirationsbilder till vårens scenkläder. Alltså VAFAN. Fastna AB. Det finns mycket man vill ha....
Jag har ätit middag. Uppdelat på två, kanske man ska säga. Lite macka i pausen mellan sångerna ikväll,
och när jag kom hem hade jag tre bitar sushi kvar i kylen från lunchen jag fick tidigare idag av Marcus.
Sushi är ganska nytt i mitt liv. Det var nog i augusti eller september som jag åt det första gången, med Elin &
Herman i Västerås. Och nu har det blivit två gånger till efter det, och jag kan bli riktigt sugen på det! Woah, helt
ny känsla... : ) So, anywhore, det var min middag. Gånger 2. Det var några timmar sedan och nu är jag hungrig
IGEN? Oh dear lawrd. Man kanske skulle ta sig lite té & macka... det har ju ingen dött av... typ..
 
SOVA SEN DÅ.

                               
 

 
Här kommer en jävligt snygg bild, rakt från Google ba', den kan man ju ha som inspiration för.... allt här i livet.

                               
                    Jag har inte ens någon källhänvisning till er. Det gick rätt fort, förstår ni, när jag höll på.
   

Postat av: Lelou

Haa sushi.. I have a deep relationship with sushi. True love, I tell you!

Looking goodgoodgood with bangs btw! :)

x

Svar: Thank you! Found this "old" hair I havent been using for a while.. ^^
I know the translator SUCKS but you seem to get the message anyway, and yes, now I see what the fuzz was all about! (Sushi) Haha!
Ida

2013-12-20 @ 03:50:16
Postat av: Renée

Ni verkar ha så skojigt i eran kör :)Hoppas jag godkänns! ;)
Kom på att jag missar dina svar,så maila mig istället så kan vi ju snacka där! Kul med nya människor när man flyttar till en ny stad! :)

Svar: Det står att svaren mailas direkt till dig också (eftersom du inte har blogg länkad)? Funkar det inte? : ) Jag är inte så duktig på att använda mailen faktiskt..
Och ja, vi har superkul! : D
Ida

2013-12-20 @ 11:09:46
Postat av: Renée

Nä, det verkar inte funka. Teknikens under haha

2013-12-20 @ 15:32:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0