Falalalalaaa, färdigsjunget!

Nu har vi sjungit färdigt för i år!! Tjohoo! De här två bilderna är visserligen från i torsdags, men det var vad
JAG hade att bjuda på just nu! ♥ Får norpa hit lite från de andra sen. Blev ju ingen bild på hela gruppen idag
men Mia tog en, och Ingrid tog en... oh well. Well well Vällingby. Hejdå för i år, kanske ses vi igen.. : ) 

 
Nu ska jag sätta mig på golvet och slå in paket! Trots att man "bara köper litegrann" till inte ens alla barn,
så blir det så himla mycket. Pengar alltså. Får se till att äta massor imorgon så jag klarar mig till januarilönen
sen. HAHA. Typiskt typiskt. Här har ni en bild på mina snygga inte-så-himla-juliga-men-vad-fan-gör-det-papper.

 
Det till höger har ju faktiskt granar. Och är rosa. Jag älskar mina fina papper. : ) 
  

Postat av: Vesna

Det var ju typiskt att jag inte var hemma och missade skönsången ! :(

2013-12-29 @ 08:31:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0