Frukostgnäll.

Jaha, vad ska jag NU äta på frukostmackorna? OST? Tråååååkiiiiiigt!!

= Köttbullarna är tinade men rödbetssalladen är SLUT.

Ska handla sen. Japp.
 


JA, jag vet att klockan är typ 14. 
Jag somnade ju fan aldrig inatt. Halv sex imorse, typ?
Vaknade av ett sms vid 8:25, sen tog det minst två timmar innan jag somnade om.
Fiiiiiiiint. Nätterna utan sömntabletter = fantaaaaastic.

Nångång efter det drömde jag iallafall att jag hade 6 stycken katter.
En vuxen och typ ett gäng ungar. De bodde på balkongen och var hur jävla söta som helst.
Helt jävla awesome.
 

Postat av: Kaffehörnan

De är lite dilemma

Svar: Ja, det är ju det! :)
Ida

2013-12-06 @ 14:22:23
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Linda

Du ska inte skaffa dig en ny kissemiss? =)

Svar: Inte nu, men sen, nångång <3
Ida

2013-12-07 @ 20:46:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0