Kvällsshopping & fredagsmys.

Inatt tog jag ingen tablett. Resultat: Somnade nångång efter klockan 5 imorse.
Kuvl. Really.

Detta innebar att jag sov till klockan 14:14, och då hade det börjat mörkna, typ. Köttebullsmacka & kaffe,
lite smink & en massa bra musik fick mig att vakna till tillslut. Efter kl 17 blev jag upphämtad av lillasyster
som var i mina hoods och hämtade kidsen på skola & dagis, och så skjutsade hon ner mig på stan.
Jag skulle nämligen kika på lite julklappar! Hade ju inte börjat med det än... Det är en lite känslig fråga
varenda år det här med julklappar, vi är en stor familj och jag har ingen stor inkomst. Men jag tror det finns
utrymme i år, om inte annat så får jag väl köpa lite mindre mat... än jag redan gör... ^^ Har köpt litegrann
till de mindre barnen som jag träffar på julafton. Får förhoppningsvis tillfälle att kika lite mer i Vällingby City
när vi är där och sjunger på måndag! Ska jobba i butiken halva julafton också, dessutom öppnar vi en timme
tidigare då, och hela det här juljobbandet känns inte motiverande alls... faktiskt... : / 

Ja ja.

Efter att jag gjort mitt på stan idag i de kvällsöppna butikerna så köpte jag lite mat och gick hem till Hanna,
Leo & Viggo, där även Sandra var, och hade lite fredagsmys! ♥ Very spontaneous! Jag hade köpt med mig
lite osthjärtan också, men hade inte räknat med att Hanna redan hade hundra sorters chips hemma. Viggo
hjälpte till att plocka fram ALLT. Såhär mycket blev det då! 

 
I julklappshandlandet blev det även lite till mig själv, nödvändigheter som t.ex. p-piller för ett helt år och
sömntabletter för en månad. Here we go! ......... 


Och en ring från H&M för 39:50-, fint det.. : )

 
JAHA, nu är klockan 00:35, jag borde alltså somnat för 35 minuter sedan eftersom jag jobbar imorgon, men jag
ska duscha, och jag är inte ens TRÖTT än, trots tablett, uhu! Hoppas det kickar in snart. ^^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0