Monday off.

Måååndag! Börjar som vanligt veckan med en ledig dag. Så skönt, så skönt.
Idag tvättar jag till kl 16, och ikväll vid 19 ska vi lägga backtrackskörer i studion på ännu en låt.
Hrrm hrrm, harkel harkel, bröööl, ska sjunga upp lite innan och även spana in låten lite extra.

Har för tredje dagen i rad ätit köttbullsmackor med rödbetssallad till frukost. Man kanske inte ska överdriva.
Men det är GOTT! Nomnomnom. Och så sunkigt snabbkaffe til det. ÄH, nu ska jag inte låta som någon 
finsmakare, jag har ju faktiskt godaste snabbkaffet - Milea. Men ändå. Man kanske skulle införskaffa en
kaffebryggare nångång igen. En kapselmaskin skulle kanske inte heller sitta fel, jag dricker ju inte ens mycket
kaffe! Det finns ju en del som inte är så dyra... Men jag måste inte. Jag fortsätter med mitt snabbkaffe jag.. : ) 

Mitt internet är VERY SLOW som vanligt, och ibland funkar det inte alls, det har hållit på så i ett par år,
och som vanligt drar jag mig för att ringa och klaga på det. Sistjag gjorde det så bad de mig skriva ner alla
gånger det stannade, under en dag. Som att jag står här HELA DAGARNA och inte har nåt liv eller?

Ja, typ. 
 


Now, how about som more effaK?
 
 

Postat av: Lilly

Jag älskar köttbullsmacka med rödbetsallad. <3

Svar: Meee toooo!
Ida

2013-12-03 @ 07:34:17
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0