Nonsensbilder från sistone.

Jobblördag! Och jag har sett i min mobil att jag har så mycket (nonsens-)bilder som jag fotar till
bloggen men som jag glömmer lägga in. Meh! Jag kan ju slänga in några här & nu, i brist på annat?

Nähä, det kunde jag inte alls för nu bråkar internet som vanligt...
Try again try again try again...

                    
                Sådärja! Vi börjar med lite bilder från jobbet... En pepparkakssnigel såklart! 

 
Och lite hemma-crap-bilder;

 
Medan jag hade lite kvar av den där överraskningsfrukten jag fick i paket... ^^


Herold åker stadsbuss! 

 
En vinter-Ida i November, fast innan snön kom! Skönt med rejäla vinterskor ala dagis-modell! ; ) 

 
Jag & lilla Grace som jag "kattvaktade" för ett par veckor sedan, men nu finns hon inte längre... : ( ♥

 
Tjugondenovemberfrost.

                       

                     Och en mössa med nitar som jag provade på H&M. Men inte köpte. ^^


Och nu, nu är det ju den 7:e december, och idag gifte sig paret, som får porträttet jag ritade, i bröllopspresent!
Så jag tänkte kanske lägga ut bild på det sen, men inte just nu, för jag ska glo på lite TV strax, och fixa middag.
Och diska lite mer. Typ.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0