*övningskör touchscreen*

Har en låne-iPad här, som jag precis vågat starta och leka med lite. Ritat lite bara.
Kolla vad roligt! FIRST TRY!! Nu vill jag ju ha en sånhäringa leksak att pilla med... : D 


Jag och touch, lixom. HAR INGEN RELATION ALLS. 
Såhär blev mitt halvslarviga försök, för att testa hur man gör. Tycker den blev lite söt!
Trots att ansiktet ser lite smått stört ut. Men det var ju bara en övningskörning.. ; ) 
Med fingrarna lixom!! Jag är nöjd med mitt försök! 
 

Postat av: Åsa

HALLÅ !!! DU ;)!
Tänk att du inte förstår HUR duktig du är !
Tänk om man haft Halva den där talangen !
:)

2013-12-28 @ 20:26:22
Postat av: Åsa

HALLÅ !!! DU ;)!
Tänk att du inte förstår HUR duktig du är !
Tänk om man haft Halva den där talangen !
:)

Svar: Och det är ju bara SLARV! Kan ju bli hur bra som helst om jag... sätter mig in i det... : ) TACK älskade syster! <3
Ida

2013-12-28 @ 20:26:34
Postat av: Åsa

..och TÄNK vad bra att jag
skrev det TVÅ gånger !!!

2013-12-28 @ 20:27:29
Postat av: Patrik

Helt sanslöst bra ritat, synd att kalla för slarv :) Du borde absolut ha en egen iPad att rita på.

Svar: Tack snälla! Men det var ju slarv... fast roligt sådant : )
Ida

2013-12-28 @ 21:36:16
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0